fredag 29 maj 2009

Dag 61 Morgon

Mimi väckte oss 02.30 med att börja bädda intensivt bredvid min säng, där jag lagt en ny, fin, rosa wetbed till henne. Så fortsatte hon några timmar, tills jag tog med mig henne och alla sovtillbehör till hennes rum. Där sov vi sen tätt ihop någon timme. Mys!

Sen var hon ute en sväng på tomten, under övervakning. Nu ligger hon i ett av sina bon - under soffan. Ett annat bo är under fåtöljen där hon bäddat väldigt intensivt senaste tiden. Allt lugnt tillsvidare, men det närmar sig.....

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade din hemsida genom facebok. Oj, vad spännande att följa Mimi som ska få valpar.
    Har en peppar o salttik på halvfoder som är 2,5
    år och parades för en vecka sedan. Ska få äran att ha ev valpar hemma hos mig med hjälp av uppfödaren som finns i min närhet. Detta är alldeles nytt för mig och jag väntar med stor förväntan och spänning // Annette Lundin, Karlskoga

    SvaraRadera