söndag 19 augusti 2012

Pepsi - Primaliv Pop I Top

Så var det dags för lilla Pepsi  att få sin valptrimning. Hon är en mycket glad och livlig tjej så det var inte helt lätt... ;) Vi passade på att tejpa öronen då de har en tendens att bli lite lätta, och nu är det dags för mjölktänderna att bytas ut mot de riktiga och då lättar gärna öronen extra mycket.


Jag gömmer mig i gräset...


... och spanar lite...


... oj! Såg du mig?


Hälsar på mamma Mimi och kompisen Miya...

... det går så bra, men jag gömmer mig här bakom mamma :)

Det var inte lätt att fota denna busiga tjej - hon var inte still en sekund. Några stå-bilder får vi sikta på att ta en annan gång:). Men vilket litet charmtroll! Svansen gick hela tiden, hon är så glad!

2 kommentarer:

  1. Tack för senast! Pepsi var trött på tåget hem efter första trimmningen men såå fin! Fantastiskt roligt att se hur lycklig hon var att återse er,Mimi och Miya! Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Det var jättekul att träffas och se hur Pepsi utvecklas och vilken fin kontakt ni har. Det är verkligen ett litet charmtroll - så glad!! Fortsatt lycka till, vi ses och hörs framöver. Det blir väl en valpträff i oktober:)
      Och tack för fina presenten, funkar jättebra!!
      Kram från oss

      Radera