måndag 30 maj 2016

Sjuårskalas hos Milou

Söndagen den 29 maj fyllde M-kullen sju år. Traditionsenligt bjöd Milous familj in oss allihop till en riktig fest. Hedersgäster var Milous syskon Maya, Wilma och Meya. Greta kunde tyvärr inte komma då hon bor i Eskilstuna. Milou hade även några extra kompisar inbjudna till sitt kalas. Här kommer bilder från dagen.



Alla hundarna väntar otåligt på förrätten - färsplättar!



Varsågoda!



Mums!



Men Milou - inte äta upp flaggan!! 



Mumselimums ...


Påfyllning någon?



Milou spottade nog ut flaggan i alla fall, hoppas vi!



Yngsta plättnjutaren Majken


Tveksamt om jag fick någon ...



... inte jag heller ...



... jag vill ha mer ...


... finns det några smulor kvar ...



Jag loooovar, jag fick ingen!


Jasså har du det på bild, hmm



Fina Milou i sin gröna rosett - värd för kalaset







Full fart framåt


Jag är fortfarande hungrig ...


Vackert blomarrangemang



Vackert dukat bord med massor av gott till oss tvåbenta



Vad sägs om chokladtårta med hallon och blåbär? Galet gott!!


Chokladdoppade jordgubbar :p


Godisregn åt vovvarna till efterrätt





Majken racar av lycka


Vi avslutar med presentöppning. Jösses vilket kalas!

Tack allihop och framförallt tack till Milous familj och Anna som ordnat detta - helt fantastiskt. Och en stor stor kram till Milou <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Åh va underbart gulligt! Vilken fin tradition :)
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Wilma och matte Lenatisdag, 31 maj, 2016

    Ja, vilket kalas det blev och visst är det en fin tradition!

    SvaraRadera